BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

★About Me★

My photo
Kajang,Malaysia
How nice to meet you here~ Welcome to my blog... Friendly?No!But very Yes after we are friend with each other... Likes to talk~Likes online~Likes Kpop~Likes shopping~ And the most important is:I love Jesus;Jesus love me and you too... Hope to share more things with you here...^^

15.4.10

★★★

真的很久没有写部落格了
当初开时 告诉自己
我的故事书只能留下美好的页面
不许有任何的污迹
最近没有写部落格
是因为我办不到
不想把污迹留在这里
所以选择不来

刚过完十九岁生日
很感谢为我预备的大家
这是我过得最丰富的一个生日
难忘 感动 开心 生气 无言
各个心情都有
不知是因为年纪大了
还是自己心冷了
总是没有那种像小时候那样
期待生日的感觉了

最近经历许多考验
欲哭 不能哭
欲说 不能说
不知哪天这压抑已久的
会如山洪爆发

但我告诉自己
我没有那个爆发的资格
只能静静的享受

因为 这是上帝允许的
必有他的意思

感谢上帝的恩典

0 comments:

 
エステ